Problém s přihlášením

Problémy s přihlašováním

Nemůžete se přihlásit ke svému účtu v našem obchodě?níže najdete seznam nejčastějších příčin problémů s přihlašováním a osvědčené způsoby jejich řešení. Všechny tipy jsou popsány přístupným jazykem a jsou určeny pro netechnické osoby. Pokud se vám i přes tyto rady nedaří získat přístup ke svému účtu, kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme.

 

1. Nejčastější příčiny problémů s přihlášením

  • Zpráva "Neplatný e-mail nebo heslo"
    Možný překlep v přihlašovacím jménu nebo hesle, povoleno Caps Lock nebo nastavit jiné rozložení klávesnice (např. ENG místo CZ).

  • Žádný e-mail s odkazem na přihlášení / změnu hesla
    E-mail může být v profilu chybný, zpráva mohla skončit ve složce Spam nebo Nabídky, a spamový filtr mohl zablokovat korespondenci z domény @sellbest.en.

  • Účet zablokovaný po několika pokusech o přihlášení
    Bezpečnostní systém dočasně zablokoval možnost přihlášení z důvodu příliš velkého počtu neúspěšných pokusů o přihlášení.

  • Žádný (binární) kód 2FA
    Kód SMS může být zpožděný (špatné pokrytí) a autentizační aplikace může mít nesynchronizovaný čas.

  • Načítání přihlašovací stránky trvá velmi dlouho nebo se zobrazí chyba 500/503
    Mohou probíhat údržbářské práce nebo může být problém se soubory cookie/vyrovnávací pamětí ve vašem prohlížeči. Někdy je na vině také připojení VPN nebo proxy serveru.

  • Zpráva "Vaše e-mailová adresa nebyla potvrzena"
    Registrace dokončena, ale aktivační odkaz nebyl odkliknut nebo vypršel (po 24 hodinách).

 

2. Rychlá řešení krok za krokem

2.1 Zkontrolujte přihlašovací údaje

  1. Vypnout Caps Lock a ujistěte se, že klávesnice funguje v polštině.

  2. Zkopírujte přihlašovací údaje z předchozí zprávy od nás (např. potvrzení objednávky) a vložte je do e-mailového pole, abyste se vyhnuli překlepům.

2.2 Obnovení hesla

  1. Na přihlašovací stránce klikněte na "Nepamatuji si své heslo".

  2. Zadejte e-mailovou adresu přiřazenou vašemu účtu a klikněte na tlačítko "Odeslat odkaz".

  3. Zkontrolujte svou poštovní schránku (také Spam/nabídky) a najděte zprávu od no-reply@sellbest.cz.

  4. Do 60 minut následujte odkaz a nastavte nové silné heslo (min.8 znaků, velká a malá písmena, číslice, speciální znak).

Tip: pokud zpráva nedorazí, přidejte doménu sellbest.en do seznamu důvěryhodných odesílatelů nebo zkuste použít alternativní adresu přiřazenou k vašemu účtu.

2.3 Počkejte na bezpečnostní zámek

Po mnoha neúspěšných pokusech o přihlášení je účet dočasně zablokován. Po jedné hodině to zkuste znovu nebo použijte obnovení hesla.

2.4 Řešení problémů s dvoufaktorovým ověřováním (2FA)

  1. Zkontrolujte pokrytí telefonu (pro kódy SMS) nebo správný čas zařízení (pro aplikaci TOTP).

  2. Požádejte o nový kód.

  3. Použijte jednorázový záložní kódy, uloženo offline při aktivaci 2FA.

  4. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás a dočasně deaktivujte 2FA (po ověření totožnosti).

2.5 Zkontrolujte prohlížeč a připojení

  • Vymazání mezipaměti a souborů cookie nebo zapnutí režimu inkognito.

  • Zakázat doplňky blokující skripty (AdBlock, NoScript).

  • Zkuste jiný prohlížeč nebo zařízení.

  • Zakázat sítě VPN/proxy, které mohou být blokovány bezpečnostním systémem.

  • Kontrola technické práce. V takovém případě by se na domovské stránce měla objevit jasná zpráva, že.

2.6 Potvrzení e-mailové adresy

Pokud se zobrazí zpráva o nepotvrzené adrese, klikněte na tlačítko "Znovu odeslat aktivační odkaz" a použijte nový odkaz (platný 24 hodin).

 

3. Kontakt se zákaznickým servisem

Pokud se i přes všechny uvedené kroky nemůžete přihlásit nebo máte podezření, že váš účet byl převzat, kontaktujte nás:

  • Horká linka - zavolejte na číslo +48 456 455 010 (Po.-pt.9:00-17:00). Připravte si jméno, e-mailovou adresu účtu a stručný popis problému.

  • E-mail - napsat na kontakt@sellbest.pl (otevřeno 24/7, odpovídáme max. do 24 hodin v pracovní dny). Přiložte snímky obrazovky se zprávami a přesný čas, kdy k chybě došlo.

  • Kontaktní formulář - přejít na Kontakt, uveďte číslo své poslední objednávky (pokud existuje) a popište, co se stane, když se pokusíte přihlásit.

 

4. Jsou vaše data v bezpečí?

  • Hesla ukládáme pouze do v zašifrované podobě - nejsou čitelné ani pro naše správce.

  • Všechna připojení jsou zabezpečena prostřednictvím HTTPS.

  • Účty jsou chráněny inteligentním systémem, který sleduje neobvyklou aktivitu a po podezřelých pokusech o přihlášení je automaticky zablokuje.

  • Nikdy nežádáme o zadání hesla nebo SMS kódy prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo sociálních médií.

 

5. Osvědčené postupy pro budoucnost

  • Použijte správce hesel, vytvářet a ukládat silná a jedinečná hesla.

  • Povolit dvoufaktorové ověřování (2FA) - další vrstva zabezpečení účinně chrání váš účet.

  • Pravidelně aktualizujte svůj prohlížeč a operační systém, využívat nejnovější bezpečnostní funkce.

  • Nesdílejte přihlašovací údaje nikomu a neukládejte hesla do nešifrovaných souborů.

 

Potřebujete další pomoc?

Kontaktujte nás prostřednictvím některého z výše uvedených kanálů - jsme zde, abychom vám poskytli bezproblémový a bezpečný přístup k vašemu účtu.

pixel