Problém s přihlášením
Problémy s přihlašováním
Nemůžete se přihlásit ke svému účtu v našem obchodě?níže najdete seznam nejčastějších příčin problémů s přihlašováním a osvědčené způsoby jejich řešení. Všechny tipy jsou popsány přístupným jazykem a jsou určeny pro netechnické osoby. Pokud se vám i přes tyto rady nedaří získat přístup ke svému účtu, kontaktujte nás - rádi vám pomůžeme.
1. Nejčastější příčiny problémů s přihlášením
-
Zpráva "Neplatný e-mail nebo heslo"
Možný překlep v přihlašovacím jménu nebo hesle, povoleno Caps Lock nebo nastavit jiné rozložení klávesnice (např. ENG místo CZ). -
Žádný e-mail s odkazem na přihlášení / změnu hesla
E-mail může být v profilu chybný, zpráva mohla skončit ve složce Spam nebo Nabídky, a spamový filtr mohl zablokovat korespondenci z domény @sellbest.en. -
Účet zablokovaný po několika pokusech o přihlášení
Bezpečnostní systém dočasně zablokoval možnost přihlášení z důvodu příliš velkého počtu neúspěšných pokusů o přihlášení. -
Žádný (binární) kód 2FA
Kód SMS může být zpožděný (špatné pokrytí) a autentizační aplikace může mít nesynchronizovaný čas. -
Načítání přihlašovací stránky trvá velmi dlouho nebo se zobrazí chyba 500/503
Mohou probíhat údržbářské práce nebo může být problém se soubory cookie/vyrovnávací pamětí ve vašem prohlížeči. Někdy je na vině také připojení VPN nebo proxy serveru. -
Zpráva "Vaše e-mailová adresa nebyla potvrzena"
Registrace dokončena, ale aktivační odkaz nebyl odkliknut nebo vypršel (po 24 hodinách).
2. Rychlá řešení krok za krokem
2.1 Zkontrolujte přihlašovací údaje
-
Vypnout Caps Lock a ujistěte se, že klávesnice funguje v polštině.
-
Zkopírujte přihlašovací údaje z předchozí zprávy od nás (např. potvrzení objednávky) a vložte je do e-mailového pole, abyste se vyhnuli překlepům.
2.2 Obnovení hesla
-
Na přihlašovací stránce klikněte na "Nepamatuji si své heslo".
-
Zadejte e-mailovou adresu přiřazenou vašemu účtu a klikněte na tlačítko "Odeslat odkaz".
-
Zkontrolujte svou poštovní schránku (také Spam/nabídky) a najděte zprávu od no-reply@sellbest.cz.
-
Do 60 minut následujte odkaz a nastavte nové silné heslo (min.8 znaků, velká a malá písmena, číslice, speciální znak).
Tip: pokud zpráva nedorazí, přidejte doménu sellbest.en do seznamu důvěryhodných odesílatelů nebo zkuste použít alternativní adresu přiřazenou k vašemu účtu.
2.3 Počkejte na bezpečnostní zámek
Po mnoha neúspěšných pokusech o přihlášení je účet dočasně zablokován. Po jedné hodině to zkuste znovu nebo použijte obnovení hesla.
2.4 Řešení problémů s dvoufaktorovým ověřováním (2FA)
-
Zkontrolujte pokrytí telefonu (pro kódy SMS) nebo správný čas zařízení (pro aplikaci TOTP).
-
Požádejte o nový kód.
-
Použijte jednorázový záložní kódy, uloženo offline při aktivaci 2FA.
-
Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás a dočasně deaktivujte 2FA (po ověření totožnosti).
2.5 Zkontrolujte prohlížeč a připojení
-
Vymazání mezipaměti a souborů cookie nebo zapnutí režimu inkognito.
-
Zakázat doplňky blokující skripty (AdBlock, NoScript).
-
Zkuste jiný prohlížeč nebo zařízení.
-
Zakázat sítě VPN/proxy, které mohou být blokovány bezpečnostním systémem.
-
Kontrola technické práce. V takovém případě by se na domovské stránce měla objevit jasná zpráva, že.
2.6 Potvrzení e-mailové adresy
Pokud se zobrazí zpráva o nepotvrzené adrese, klikněte na tlačítko "Znovu odeslat aktivační odkaz" a použijte nový odkaz (platný 24 hodin).
3. Kontakt se zákaznickým servisem
Pokud se i přes všechny uvedené kroky nemůžete přihlásit nebo máte podezření, že váš účet byl převzat, kontaktujte nás:
-
Horká linka - zavolejte na číslo +48 456 455 010 (Po.-pt.9:00-17:00). Připravte si jméno, e-mailovou adresu účtu a stručný popis problému.
-
E-mail - napsat na kontakt@sellbest.pl (otevřeno 24/7, odpovídáme max. do 24 hodin v pracovní dny). Přiložte snímky obrazovky se zprávami a přesný čas, kdy k chybě došlo.
-
Kontaktní formulář - přejít na Kontakt, uveďte číslo své poslední objednávky (pokud existuje) a popište, co se stane, když se pokusíte přihlásit.
4. Jsou vaše data v bezpečí?
-
Hesla ukládáme pouze do v zašifrované podobě - nejsou čitelné ani pro naše správce.
-
Všechna připojení jsou zabezpečena prostřednictvím HTTPS.
-
Účty jsou chráněny inteligentním systémem, který sleduje neobvyklou aktivitu a po podezřelých pokusech o přihlášení je automaticky zablokuje.
-
Nikdy nežádáme o zadání hesla nebo SMS kódy prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo sociálních médií.
5. Osvědčené postupy pro budoucnost
-
Použijte správce hesel, vytvářet a ukládat silná a jedinečná hesla.
-
Povolit dvoufaktorové ověřování (2FA) - další vrstva zabezpečení účinně chrání váš účet.
-
Pravidelně aktualizujte svůj prohlížeč a operační systém, využívat nejnovější bezpečnostní funkce.
-
Nesdílejte přihlašovací údaje nikomu a neukládejte hesla do nešifrovaných souborů.
Potřebujete další pomoc?
Kontaktujte nás prostřednictvím některého z výše uvedených kanálů - jsme zde, abychom vám poskytli bezproblémový a bezpečný přístup k vašemu účtu.