Nepřicházejí mi e-mailová oznámení
Nepřicházejí mi e-mailová oznámení
E-mailová oznámení (např. potvrzení objednávky, stav přepravy nebo odkazy na obnovení hesla) by měla být doručena na adresu přiřazenou k vašemu účtu. Pokud je nedostáváte, může to mít několik důvodů - od překlepu v adrese až po příliš agresivní spamový filtr. Níže vysvětlujeme nejčastější příčiny chybějících zpráv a navrhujeme podrobná řešení.
1. Proč e-maily nemusí být doručeny?
-
Nesprávná e-mailová adresa v profilu zákazníka
- překlep, chybějící tečka nebo chybná doména (např. "gmial.com" místo "gmail").com"). -
Zprávy se přesunou do složky Spam/Offer/Promotions
- klient dostává naše e-maily, ale poštovní filtr je automaticky přesouvá do jiné složky. -
Blokování nebo spamový filtr poskytovatele poštovních služeb
- poštovní server rozpoznal naši doménu @sellbest.en jako podezřelé a odmítne zprávy. -
Plná schránka
- kapacita e-mailového účtu je vyčerpána, takže nové zprávy jsou odmítány. -
Externí služba přesměrování nebo alias
- e-mail je přeposlán na jinou adresu (např. z univerzity na soukromou adresu) a cestou se ztratí. -
Odhlášení odběru
- zákazník kliknul na odkaz "Odhlásit odběr" v jedné ze zpráv nebo omylem zablokoval naše marketingová/transakční oznámení. -
Technické údržbářské práce
- dočasné selhání na naší straně nebo na straně poštovního operátora způsobí zpoždění v odeslání. -
Nesprávná konfigurace domény nebo poštovního klienta
- Žádná podpora šifrování TLS, stará verze e-mailového programu, špatný seznam důvěryhodných odesílatelů.
2. Jak vyřešit problém krok za krokem?
Krok 1 - Kontrola složek pošty
-
Otevřené složky Spam,Oznámení,Nabídky,Propagační akce nebo Bin a vyhledat zprávy od odesílatele
info@sellbest.pl
, nebokontakt@sellbest.cz
-
Pokud tam jsou, označte je jako "NO SPAM" ("Přesunout do přijatých"). Většina služeb se z toho poučí a následné e-maily budou zasahovat správně.
Krok 2 - Přidejte si nás mezi důvěryhodné odesílatele
-
V aplikaci Gmail klikněte na tři tečky ► "Filtrovat podobné zprávy" ► "Vytvořit filtr" ► zaškrtněte políčko "Nikdy neposílat do spamu".
-
V aplikaci Outlook vyberte možnost "Přidat k zabezpečeným odesílatelům".
-
U ostatních klientů přidejte
*@sellbest.cz
na whitelist nebo do adresáře.
Krok 3 - Ověření e-mailové adresy v zákaznickém účtu obchodu
-
Přihlaste se (pokud můžete) ke svému účtu v našem obchodě.
-
Přejít na stránku Váš účet ► Osobní údaje ► Vaše údaje a zkontrolovat překlepy. Zkontrolujte prosím také správnost níže uvedených údajů v části Váš účet
-
Pokud se zobrazí chyba, opravte adresu a klikněte na tlačítko uložit změny.
Krok 4 - Zaškrtněte políčko kapacita
-
Odstranění starých zpráv nebo vysypání koše.
-
Věnujte pozornost přílohám - velké soubory mohou zabrat značnou část limitu.
Krok 5 - Zakázat přesměrování a aliasy (pokud se používají)
-
Dočasně deaktivujte pravidla pro přeposílání v nastavení pošty a zkontrolujte, zda e-mail dorazí na primární adresu.
-
Pokud používáte alias společnosti, ujistěte se, že doména sellbest.en není blokován zásadami zabezpečení IT.
Krok 6 - Opětovné obdržení aktivačního odkazu nebo oznámení
-
Ve svém zákaznickém profilu klikněte na "Znovu odeslat aktivační odkaz" nebo "Odeslat oznámení znovu".
-
Pokud platnost odkazu již vypršela (24 hodin), bude nový odkaz aktivní dalších 24 hodin.
Krok 7 - Zkontrolujte nastavení odhlášení
-
Na nastavení osobních údajů zjistit, zda jste neúmyslně neodškrtli oznámení.
Krok 8 - Kontaktujte nás
Pokud problém přetrvává i po provedení všech výše uvedených kroků, napište nám:
-
E-mail: kontakt@sellbest.pl
- zadejte své jméno, příjmení, e-mailovou adresu spojenou s vaším účtem a čas vaší poslední objednávky. -
Telefon: +48 456 455 010 (Po.-pt. 9:00-17:00)
- připravit číslo objednávky pro usnadnění identifikace. -
Kontaktní formulář: k dispozici na adrese kontaktní stránka
Naši konzultanti zkontrolují protokoly odeslání, potvrdí, že zpráva byla odeslána správně, a poskytnou vám kopii oznámení. V případě potřeby požádáme IT oddělení o odstranění blokování vaší adresy nebo o nové vygenerování zprávy.
3. Osvědčené postupy pro budoucnost
-
Pravidelně kontrolujte složku Spam - i ty nejlepší filtry se mohou pokazit.
-
Aktualizace poštovního klienta a prohlížeče - starší verze mohou mít problémy se zobrazením šifrovaných zpráv.
-
Nepoužívejte firemní schránky pro soukromé objednávky, pokud má společnost omezující filtry.
-
Uchovávejte kopie důležitých e-mailů (např. faktury) na bezpečném místě na disku nebo v cloudu.
-
Přidání našich domén na whitelist ve spamových filtrech a bezpečnostních programech (antivir, firewall) - zejména pokud používáte e-mailového klienta nainstalovaného v počítači, místo abyste si poštu prohlíželi přes webový prohlížeč.
Potřebujete další pomoc?
Jsme tu, abychom vám pomohli. Kontaktujte nás prostřednictvím jakéhokoli dostupného kanálu a společně najdeme řešení a zajistíme, aby se k vám všechna oznámení dostala bez překážek.