Nepřicházejí mi e-mailová oznámení

Nepřicházejí mi e-mailová oznámení

E-mailová oznámení (např. potvrzení objednávky, stav přepravy nebo odkazy na obnovení hesla) by měla být doručena na adresu přiřazenou k vašemu účtu. Pokud je nedostáváte, může to mít několik důvodů - od překlepu v adrese až po příliš agresivní spamový filtr. Níže vysvětlujeme nejčastější příčiny chybějících zpráv a navrhujeme podrobná řešení.

 

1. Proč e-maily nemusí být doručeny?

  1. Nesprávná e-mailová adresa v profilu zákazníka
    - překlep, chybějící tečka nebo chybná doména (např. "gmial.com" místo "gmail").com").

  2. Zprávy se přesunou do složky Spam/Offer/Promotions
    - klient dostává naše e-maily, ale poštovní filtr je automaticky přesouvá do jiné složky.

  3. Blokování nebo spamový filtr poskytovatele poštovních služeb
    - poštovní server rozpoznal naši doménu @sellbest.en jako podezřelé a odmítne zprávy.

  4. Plná schránka
    - kapacita e-mailového účtu je vyčerpána, takže nové zprávy jsou odmítány.

  5. Externí služba přesměrování nebo alias
    - e-mail je přeposlán na jinou adresu (např. z univerzity na soukromou adresu) a cestou se ztratí.

  6. Odhlášení odběru
    - zákazník kliknul na odkaz "Odhlásit odběr" v jedné ze zpráv nebo omylem zablokoval naše marketingová/transakční oznámení.

  7. Technické údržbářské práce
    - dočasné selhání na naší straně nebo na straně poštovního operátora způsobí zpoždění v odeslání.

  8. Nesprávná konfigurace domény nebo poštovního klienta
    - Žádná podpora šifrování TLS, stará verze e-mailového programu, špatný seznam důvěryhodných odesílatelů.

 

2. Jak vyřešit problém krok za krokem?

Krok 1 - Kontrola složek pošty

  • Otevřené složky Spam,Oznámení,Nabídky,Propagační akce nebo Bin a vyhledat zprávy od odesílatele info@sellbest.pl, nebo kontakt@sellbest.cz

  • Pokud tam jsou, označte je jako "NO SPAM" ("Přesunout do přijatých"). Většina služeb se z toho poučí a následné e-maily budou zasahovat správně.

Krok 2 - Přidejte si nás mezi důvěryhodné odesílatele

  • V aplikaci Gmail klikněte na tři tečky ► "Filtrovat podobné zprávy" ► "Vytvořit filtr" ► zaškrtněte políčko "Nikdy neposílat do spamu".

  • V aplikaci Outlook vyberte možnost "Přidat k zabezpečeným odesílatelům".

  • U ostatních klientů přidejte *@sellbest.cz na whitelist nebo do adresáře.

Krok 3 - Ověření e-mailové adresy v zákaznickém účtu obchodu

  1. Přihlaste se (pokud můžete) ke svému účtu v našem obchodě.

  2. Přejít na stránku Váš účet Osobní údaje ► Vaše údaje a zkontrolovat překlepy. Zkontrolujte prosím také správnost níže uvedených údajů v části Váš účet

  3. Pokud se zobrazí chyba, opravte adresu a klikněte na tlačítko uložit změny.

Krok 4 - Zaškrtněte políčko kapacita

  • Odstranění starých zpráv nebo vysypání koše.

  • Věnujte pozornost přílohám - velké soubory mohou zabrat značnou část limitu.

Krok 5 - Zakázat přesměrování a aliasy (pokud se používají)

  • Dočasně deaktivujte pravidla pro přeposílání v nastavení pošty a zkontrolujte, zda e-mail dorazí na primární adresu.

  • Pokud používáte alias společnosti, ujistěte se, že doména sellbest.en není blokován zásadami zabezpečení IT.

Krok 6 - Opětovné obdržení aktivačního odkazu nebo oznámení

  • Ve svém zákaznickém profilu klikněte na "Znovu odeslat aktivační odkaz" nebo "Odeslat oznámení znovu".

  • Pokud platnost odkazu již vypršela (24 hodin), bude nový odkaz aktivní dalších 24 hodin.

Krok 7 - Zkontrolujte nastavení odhlášení

Krok 8 - Kontaktujte nás

Pokud problém přetrvává i po provedení všech výše uvedených kroků, napište nám:

  • E-mail: kontakt@sellbest.pl
    - zadejte své jméno, příjmení, e-mailovou adresu spojenou s vaším účtem a čas vaší poslední objednávky.

  • Telefon: +48 456 455 010 (Po.-pt. 9:00-17:00)
    - připravit číslo objednávky pro usnadnění identifikace.

  • Kontaktní formulář: k dispozici na adrese kontaktní stránka

Naši konzultanti zkontrolují protokoly odeslání, potvrdí, že zpráva byla odeslána správně, a poskytnou vám kopii oznámení. V případě potřeby požádáme IT oddělení o odstranění blokování vaší adresy nebo o nové vygenerování zprávy.

 

3. Osvědčené postupy pro budoucnost

  • Pravidelně kontrolujte složku Spam - i ty nejlepší filtry se mohou pokazit.

  • Aktualizace poštovního klienta a prohlížeče - starší verze mohou mít problémy se zobrazením šifrovaných zpráv.

  • Nepoužívejte firemní schránky pro soukromé objednávky, pokud má společnost omezující filtry.

  • Uchovávejte kopie důležitých e-mailů (např. faktury) na bezpečném místě na disku nebo v cloudu.

  • Přidání našich domén na whitelist ve spamových filtrech a bezpečnostních programech (antivir, firewall) - zejména pokud používáte e-mailového klienta nainstalovaného v počítači, místo abyste si poštu prohlíželi přes webový prohlížeč.

 

Potřebujete další pomoc?

Jsme tu, abychom vám pomohli. Kontaktujte nás prostřednictvím jakéhokoli dostupného kanálu a společně najdeme řešení a zajistíme, aby se k vám všechna oznámení dostala bez překážek.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel